VILL DU LIGGA ELLER?

Jag vill, vill du?

Conquistadoren

with 6 comments

Jag är en Conquistador. Kraftfullt svingandes mitt svärd för att skapa en väg framför mig i denna till synes ogenomträngliga djungel. Efter många dagars tung resa i denna orörda skog kan jag för första gången ana det jag letat efter, det av så många älskade Venusberget. Men när jag äntligen nått min önskas mål är jag svårt skakad och sårad av den svåra färden.

Könshår.
Naturbarn i all ära, men det är den manliga motparten som lider svårast av dessa idéer, jag menar, som tjej behöver du aldrig vara så speciellt nära det om du inte vill, men som kille måste man dyka ner med hela ansiktet i denna djungel, man får små, styva hårstrån som kommer upp i näsan och det är i största allmänhet en otrevlig upplevelse, djupt skakande och något som får mig verkligt avtänd.
Tjejer, raka er.
Det är sant att killar tenderar att vara rätt desperata och inte bry sig om hur du ser ut, bara man får knulla, men önskar du riktigt bra oralsex, skippa håret.
Detsamma gäller killar, renlighet är en dygd som varje god gentleman bör kunna behärska till fullo.

Den sårade erövraren ger sig i kast med att visa sin vördnad för det stora berget.
Efter lång tids hårt slit har vår hjälte äntligen fått den stora kejsarinnan av berget nöjd och ska precis till att träda in i det stora heliga.

Jag sticker upp huvudet och konstaterar att du har somnat.
Jag smyger in på toaletten, kräks en aning, sköljer ur munnen och går och lägger mig längst ut på sängkanten

Written by adam

2009/09/15 den 22:58

Publicerat i Människokroppen, Sex

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hah! Det här är humor. Alla som inte håller med är överviktiga.

    Frustrerad Karl

    2009/09/16 at 11:22

  2. Fantastiskt inlägg!

    En hemlig

    2009/09/16 at 14:00

  3. Åh herregud, det här är den bästa läsning jag haft på MYCKET länge. Länge leve killkompisen!!!

    Tjejkompisen

    2009/09/17 at 16:50

  4. Förresten what up. Skaffa en presentation åt killkompisen!

    Tjejkompisen

    2009/09/17 at 16:54

  5. jag håller med tjejkompisen, presentera honom! =)

    maja

    2009/09/21 at 12:47

  6. oroa dig inte stumpan! en presentation kommer.

    Frustrerad Karl

    2009/09/21 at 13:17


Kommentera

