VILL DU LIGGA ELLER?

Jag vill, vill du?

Smärta eller njutning?

with 3 comments

Det är konstigt att det inte stått om analsex här tidigare, jag tycker det är på tiden. Själv var jag en gång med om att mannen i fråga kom in i ”fel hål”, och efteråt helt seriöst  inte fattade att det var rövsex vi haft. Där gick min anala oskuld liksom! Ack, dessa oerfarna ungdomsår. 

Vad är er erfarenhet av detta kontroversiella, omdebatterade, porrhypade sexualfenomen? Är det satans påfund, är det inget att tjafsa om? Har ni provat? Gjorde det ont? Var det skönt? Berätta! Rösta!

Written by Tjejkompisen

2009/09/15 den 17:57

Publicerat i Frågor & funderingar, Sex

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det jag gärna skulle vilja veta är
    1) hur de olika alternativen fördelar sig mellan könen (om vi nu avgränsar det hela till att killen kör in den i tjejen och lämnar spekulationer om gaykillar och strapons därhän)
    2) vad folk egentligen tycker om analingus, det verkar vara betydligt mer kontroversiellt med tanke på att vissa går i taket över lite könshår

    The End

    2009/09/16 at 22:10

  2. HEJ Jag vet att jag ska föreställa experten här men låt mig ändå ställa den ytterst genanta frågan: The End, vad är analingus?

    Och angående undring nummer ett: Jag vet, men det blev så jävla många alternativ om jag skulle dela upp det så där. Låtsas att det är en feministisk gest i stället, ehe.

    Tjejkompisen

    2009/09/17 at 16:47

  3. Utan romantiserande omskrivningar går det helt enkelt ut på att man slickar anus!

    The End

    2009/09/17 at 21:50


Kommentera

