VILL DU LIGGA ELLER?

Jag vill, vill du?

Analingus

with 5 comments

Käre, The End. Jag läste din kommentar angående analingus och den fick mig att tänka på just det. Jag måste erkänna att jag tidigare inte hört ordet och får passa på att tacka för din fina och ocensurerade förklaring.
Och för er som inte orkade trycka på länken så kan jag berätta att analingus tydligen går ut på att slicka anus.

Om sanningen ska fram så måste jag bekänna att analingus inte är något jag provat och inte heller skulle vilja prova på.
Missuppfatta mig inte nu. Tro inte att jag är en sådan karl som bara uppskattar missionären och tycker att förspel är för kvinnor och fjollor. Jag stoppar gärna tungan i en vagina eller två, suga på en bröstvårta gör jag gärna, hångel kan vara fint om du är väldigt full och jag har till och med slickat choklad från en naken kvinnas kropp. Chokladen var äcklig men det var kul att slicka bort den. Så slickandet är inget problem. Det är alltså anus som är problemet. Jag kan tyvärr inte utveckla mer. Har nu suttit här i cirka fem minuter och endast reflekterat över varför jag inte vill stoppa min tunga i någons anus. Det står helt jävla still. Så ni får helt enkelt nöja er med att jag bara inte är snubben som slickar folk i stjärten. Det går ju såklart att rengöra och tvätta anus, men det skulle för mig fortfarande vara som att käka en macka du vet någon har spottat i.

Så nu undrar jag såklart om analingus är något du utfört eller kanske själv upplevt, The End?

Written by dalfredsson

2009/09/17 den 23:11

Publicerat i Frågor & funderingar, Sex

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jag har provat. Inget jag direkt rekommenderar, men det var inte så farligt som man kan tro.

    The End

    2009/09/18 at 10:59

  2. Alltså jag känner samma. Jag skulle verkligen inte vilja slicka någon i röven. Det tar liksom emot att ens föreställa sig det. Men, det betyder ju inte att det är fel. Slicka var du vill.

    Tjejkompisen

    2009/09/19 at 11:53

  3. Det beror kanske på vilken inställning man har till sex. Antingen fegar man och tar bara de angenäma bitarna eller så gör man det fullt ut och upplever det lidande det faktiskt är.

    The End

    2009/09/19 at 18:10

  4. Så du säger alltså att du skulle ställa upp på lite skärsex med mig The End? För det är vad jag går igång på.
    Får jag skära dig lite under tiden vi pumpar varandra? Jag lovar jag ska försöka att inte punktera en lunga eller liknande. Bara ytliga sår.

    Du verkar ju inte ha något problem med att göra det fullt ut, så vad säger du?

    Frustrerad Karl

    2009/09/20 at 20:43

  5. haha, the end, tycker du verkligen att sex är ett lidande? och egentligen, varför inte bara ta de angenäma bitarna? det är väl just det sex handlar om (för de flesta i alla fall), att ha det skönt. inte att… lida?

    maja

    2009/09/21 at 12:46


Kommentera

