VILL DU LIGGA ELLER?

Jag vill, vill du?

Delar med mig av mina berusade tankar

with 5 comments

Vad fan har hänt med romantiken egentligen?

Det är ord jag önskar att jag skulle kunna skriva. Jag kan tyvärr bara önska att jag kunde skriva dem för att jag inte är tillräckligt gammal eller erfaren för att kunna påstå att romantiken har varit på något annat sätt än hur jag upplever den just nu.

Idag så känns det som att allt ska betyda så jävla mycket. Du ska vara försiktig med vad du säger och se till så att det verkligen betyder något. Att slänga en komplimang mot någon utan att riktigt tänka över vad det betyder verkar fan inte okej. Oskyldiga flörtar känns inte oskyldiga. Säger du till exempel till en jävla brud att du är säker på att hon är vacker utan smink så ska du fan ha en tanke bakom det.

Antingen så är jag en jävla fegis som helt enkelt inte gillar tanken att behöva ta ansvar för vad jag säger och påstår mig stå för, eller så är jag dum i huvudet.

Hur fan vet du vikten av dina ord? Kan du inte flörta med någon bara för att det är trevligt?

Written by dalfredsson

2009/09/19 den 01:25

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det finns många tjejer som verkar ha svårt med det här med självdistansen. Bara för att man talar om för någon att den är vacker betyder det inte att man är ute efter ett förhållande, eller ens efter att ligga. Det blir så konstigt om man från första början tydligt måste deklarera vad man (inte) är ute efter. Det blir som att springa genom en mörk park och ropa ”snälla vänta! jag ska inte våldta dig! jag vill ju bara praaaata lite”

    The End

    2009/09/19 at 10:20

  2. det låter som att du fick skit på dig i falun igår.

    en kvinna

    2009/09/19 at 14:36

  3. Ditt blogg namn finns på en toalett vägg på rockhouse i borlänge. (det är inte jag som skrivit det)

    Madde

    2009/09/20 at 02:12

  4. Jag har inte skrivit det heller för den delen. Men det var ju kul

    Frustrerad Karl

    2009/09/20 at 20:44

  5. Vad fint att du kommit till insikt angående det oskyldiga flörtandet, så lät det inte för någon månad sedan!

    Tjejkompisen

    2009/09/25 at 14:22


Kommentera

