VILL DU LIGGA ELLER?

Jag vill, vill du?

Höstsex = hö-sex

with 6 comments

Hej! Jag var full i helgen och hade sex i en ladugård med en massa hö i! Och så fick jag två sex-sms från två olika gamla ragg inom loppet av två minuter. Helt jävla sick. Man skulle kunna säga att jag är lyckligt lottad, men fan nu är det ju höst. Hösten är tiden för förhållandena tycker jag, då man vill gå runt i mjukisbyxor och stora halsdukar och bara myshänga framför filmer och HÅNGLA. Och för det behöver man en pojkvän. Fast äsch, alltid finns det något att gnälla på. Jag menar, det är ju inte alla som haft sex i hö! Må väl.

Written by Tjejkompisen

2009/09/29 den 21:23

Publicerat i Förhållanden, Sex

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Den nationalromantiska prägeln till trots låter det ganska obekvämt. Kliar det inte?

    The End

    2009/10/03 at 09:55

  2. Jag hade inte sex PÅ höet, snarare bredvid. Och var lite för berusad för att känna eventuella stickigheter. Men det var inte optimalt, det kan jag inte påstå! Men helt ok fyllegrej.

    Tjejkompisen

    2009/10/06 at 16:57

  3. Poängen med den här bloggen var ju från början att det ALLTID och ENBART finns saker att klaga på. Skärpning för fa-an. Livet suger

    Ivan

    2009/10/08 at 11:43

  4. Haha sorry Ivan I don’t feel it!

    Tjejkompisen

    2009/10/08 at 15:33

  5. Dålig stil

    Ivan

    2009/10/08 at 19:00

  6. håller med ivan, för fan.

    en kvinna

    2009/10/08 at 20:45


Kommentera

